Σάββατο 28 Μαΐου 2016

REVIEW : ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR MAKE UP TO GO

Γεια σας κορίτσια μου! Τι κάνετε? Επιτέλους, έφτιαξα το πρόβλημα με τον υπολογιστή μου και επιστρέφω με ένα review για ένα νέο και καινοτόμο προϊόν. Όπως είδατε και από τον τίτλο πρόκειται για το νέο υγρό  make up της Estee Lauder σε μορφή κόμπακτ!!Μπορείτε να το βρείτε εδώ. Καινοτόμο και έξυπνο!! 

Ας ξεκινήσουμε με την τιμή του, κοστίζει 50 ευρώ , αλλά εννοείται πως συμφέρει όταν έχει έκπτωση 30%, το οποίο βγαίνει στα 35 ευρώ. Πρέπει να πω, ότι είναι πολύ ακριβό προϊόν και δεν είναι για κάθε μέρα. Η ποσότητα για την τιμή του είναι πολύ λίγη , αφού είναι στα 12 ml!! Θεωρώ, πως για κάτι τόσο ακριβό , θα περιμέναμε κάτι καλύτερο. Η συσκευασία είναι πολύ κομψή, ανοίγοντας έχει ένα καθρέφτη και ένα σφουγγαράκι για την εφαρμογή του. Το σφουγγαράκι δεν είναι πολύ βολικό και νομίζω πως αφήνει λάμψη στο πρόσωπο, κάνοντας το λιπαρό, επομένως χρησιμοποιώ το beauty blender. Έχει ένα κουμπάκι, το οποίο το πιέζεις μια φορά και βγάζει μια μικρή ποσότητα προϊόντος. Για να καλύψουμε όλο το πρόσωπο μας , χρειάζεται 2 με 3 πατήματα σίγουρα.

Όσον αφορά την κάλυψη είναι μέτρια, δηλαδή εάν έχουμε ένα δέρμα με ατέλειες, θεωρώ πως δεν θα σας βοηθήσει. Κατά τη δική μου γνώμη, απευθύνεται σε δέρματα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και χωρίς να έχουν την τάση για λιπαρότητα. Αυτό που μου άρεσε είναι η αίσθηση που αφήνει, διότι έχει  υαλουρονικό οξύ και νιώθεις μια ανανέωση, μια φρεσκάδα. Ενυδατώνει το πρόσωπο και σε καμία περίπτωση δεν ξηραίνει.Η διάρκεια του είναι πολύ καλή, γύρω στις 7 ώρες.;Έχει αρκετές αποχρώσεις και εγώ είμαι στην 2C1 Pure beige. Θα επιμείνω όμως, ότι αν αναζητάτε πλήρη κάλυψη , θα χρειαστείτε πολλές στρώσεις και πιστεύω πως δεν συμφέρει. Το δοκίμασα και χρειάστηκε να πατήσω το κουμπί 6 φορές.

Τελικά αξίζει?

Πιστεύω πως είναι ένα αρκετά ακριβό μεικ απ και μπορείτε να βρείτε χιλιάδες άλλα που θα ικανοποιήσουν τις ανάγκες του προσώπου σας. Εγώ προσωπικά δεν θα το αγοράσω ξανά και ήδη το χρησιμοποιώ σε ειδικές περιπτώσεις. Για το δικό μου δέρμα δεν είναι αυτό που ζητάω μιας και τη μέτρια κάλυψη μπορεί να μου τη δώσει και μια bb cream. Θεωρώ πως ελκύει η καινοτομία του στο ότι είναι κόμπακτ με υγρό μεικ απ, αλλά το αποτέλεσμα που αφήνει μπορεί να το καλύψει κάποιο άλλο προϊόν. Άρα γιατί να δώσω τόσα χρήματα...

Συνοψίζοντας:
Like
- συσκευασία
               - περιέχει υαλουρονικό οξύ
    - ελαφρύ προϊόν

Dislike:
-τιμή
-όχι καλή κάλυψη
-σφουγγαράκι (για την εφαρμογή)
-ποσότητα

Αυτά κορίτσια μου, ελπίζω να σας βοήθησα. Πείτε μου στα σχόλια, αν το έχετε δοκιμάσει και τι εντύπωση σας άφησε. Τα λέμε στην επόμενη ιστορία ομορφιάς. Πολλά φιλιά!

Tina...



1 σχόλιο:

  1. Review Time: Estte Lauder Make up to go! Εσείς το έχετε δοκιμάσει? Περιμένω τις δικές σας απόψεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή